11 Aralık 2008 Perşembe

Müdürüm beni çok fena sikti

Yaklaşık 2 yıldır aynı ofiste çalışıyordum. Hafif topluca ama oldukça seksi bir kadındım. Ama beni etkileyecek bir erkek çıkmamıştı karşıma. 1 hafta önce şirkete yeni bir müdür geldi.Adam çok hoş ve çekici biri. Onu her gördüğümde içim gidiyordu. Sürekli dekolte kıyafetler giyiyor her fırsatta kaza süsü vererek kalçalarımı sikine sürüyordum. Bir gece mesaiye kalacağımızı söyledi.O gün çok dekolte bir kıyafet ve harika iç çamaşırları giydim.Çalışmaya başladık.Ben dosya göstermek için masaya eğildiğimde memelerim görünüyor, öne eğildiğimde arkadan kalçalarım görünüyordu. Tabii ben bunları isteyerek yapıyordum. Raflardan bir dosya almak için yukarı uzanmıştım. tabii eteğim yukarı çekti. O sırada müdür kalkmış arkamdan bana sarıldı. Memelerimi okşuyordu. Sertleşmiş sikini kalçalarımda hissediyordum. Bluzumu yırtarcasına çıkardı. eteğimide indirdi.Siyah sütyenim ve tanga kilotum vardı.Ben de onun elbiselerini çıkardım.Onu koltuğa oturtum ve sikini ağzıma aldım.Sikini emiyor yalıyordum.Müdür çılgına döndü.Sonra beni yere yatırdı.69 yapmaya başladık.Ben onun sikini yalıyordum o da benim amımı yalamaya başladı.Dilini hafifçe sokup çıkarıyordu.Ben zevkten çıldırıyordum.Kilotumu ve sütyenimi parçalayarak çıkardı.amımın dudakları iyice şişmişti.Onun siki de hiç görmediğim kadar sert ve kalındı.Sonra ayağa kalktık.Beni masaya yüzükoyu yatırdı.Ve arkadan amıma yavaşça sikinin başını soktu.Ben çığlık atıyordum. -Sik beni- diye yalvarıyordum.Sikini amıma hafif hafif sokup çıkarıyordu.Sonunda sikinin tamamını soktu ve sikmeye başladı.Süperdi.İkimizde inliyor çığlıklar atıyorduk.Sonra sikini amımdan çıkarmadan birlikte ayağa kalktık ve beni duvara yasladı.Arkadan amımı sikiyor elleriyle de memelerimi sıkıyordu.Sonra koltuğa oturdu ve ben de onun üstüne oturdum.Elimle sikini amıma yerleştirdim.Ve yavaşça sikinin üstüne oturdum.Üstünde çıkıp inmeye başladım.Zevkten çıldırıyordum.Memelerimi emmeye başladı.elleri de kalçalarımı sıkıyordu.Süper sikişiyordu!ikimizde çok uyumluyduk.Birlikte orgazm olurken çığlıklarımız ofiste yankılanıyordu.O gece sabaha kadar çok değişik pozisyonlarda sikiştik.Hayatımda beni hiç bu kadar harika siken bir erkek olmamıştı.o da bana hiç bu kadar seksi ve kışkırtıcı bir kadın tanımadığını söyledi.Biz her gece mesaiye kalıp sikişmeye başladık.Hayatım harika geçiyor.

Hiç yorum yok: