29 Kasım 2008 Cumartesi

6 Erkeğin Arasında Ne Zormuş!

Selamlar ben ankaradan şebnem. 28 yaşında minyon tipli kumral bir bayanım. Kendime bakmayı ve güzelliklerimi teşhir ederek baktırmayı severim. 3 senedir evliyim ama kocamın giyim trzımla ilgili herhangi bir baskısı olmadı. aksine bana bakılması sanırım onunda hoşuna gidiyor. Herneyse anlatacağım şeyin içerisinde kocm yok. Arabam serviste olduğu için o gün işe belediye otobüsü ile gidecektim. uzun zamandir ilk kez binecektim otobüse ama işyerindeki arkadaşlarımdan kalabalık otobüslerde uğradıkları tacizlerle ilgili hikayeleri sıkça dinliyor ve heyecanlanıyordum. acaba beni de birileri taciz edecek mi diye düşünüyordum ve o gün daha bir kışkırtıcı görünmeye karar verdim. Sonuçta en fazla elleyip bırakırlardı. otobüsün içinde sikecek halleri yoktu ya. içime siyah tanga sütyen ve üstüme de askılı bir body ve altıma da beya pileli bir mini etek geçirip yüksek topuklu ayakkabılarımla çıktım evden. Daha duraktayken erkeklerin yiyecekmis gibi bakışlarına maruz kaldığımı hissettim. O kadar hoşuma gidiyor du ki bu. Kimbilir içlerinden ne geçiriyorlardi. Otobüs geldi ve bindik körüklü otobüsün en arkasındaydım. ama henüz otobüs istediğim kadar dolmadigindan bakislardan fazla bir taciz yasamamıştım. ama 1-2 durak sonra otobüs yavaş yavaş dolmaya ve etrafımdakilerle yakınlaşmaya başlamıştım. İlk temasımız hemen yanımda duran 27-28 yaşlarındaki memur görünümlü adamla oldu.Yanımda ve vücuduma dik olarak duruyordu. otobüs sallandıkça vücudu üzerimde bakı pluşturuyordu. adam bira ter kokuyordu ama oldum olası erkeklerin ter kokusunu sevmişimdir. ben yuzumu otobüsün arka camına dönünce adama da götümü dönmüş oldum adam da başkalarına yer açmak bahenesiyle bana iyice yaklaşıp kasıklarını götümün hizasına getirdi. snırım benden bir şeyler beklemeye başladı. bu sırada otobüs sallandıkça adam arkadan bana yapışıyordu. gittikçe daha da yaklaştık. artık adamın kasıkları popoma iyice yapışmıştı hiç ayrılmıyorduk. Ben azcık popomu sallayınca adamın sert penisi birden amıma deydi ve o anda acayip tahrik oldum bende ıslanmaya başladım. bunu o da anlamış ve daha da cesaretlenmişti elleriyle belimden yakalaayıp kendine çekmeye başladığında kendimden geçiyordum artık. adam resmen otobüste beni ayaküstü sikiyordu. Eraftakilerden bir kaç kişi de durumu görüp bize yaklaşmışlardı gelenlere baktığımda hepsi aç gözleri ile adamın bana yaptiklarini izlediklerini farkettim çevremde 5-6 kişilik bir duvar olmuştu artik başkalarının farketmesi mümkün değildi.Yanımdakilerden bir tanesi gelip yandan dayanip penisini bacaklarıma sürmeye başlamıştı. bir diğeri de öbür yanımdan ve diğerleri atı ekek etrafımda halka olmuşlar vücuduma siklerini deydiriyorlar ve elliyorlardı. İnanılmaz zevk alıyordum ve bu zevki bana yaşatacak birilerini arıyorum

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı