24 Kasım 2008 Pazartesi

Gelin kaynana

mrb ben izmitten cem 19 yasındayım size araba da baslayıp evde biten bir ilişkiyi anlatıcam bu olay bundan 1 ay önce oldu bir gun dersaneden çıktım eve gidicektim duraga cıktım arabanın geşmesını beklıyordum durakta gozum bir baayana takıldı kadın 55 60 yaslarında ama tas gıbıydı neyse dua ettım neyse beledıye otobusu ole kalabalık kı herkez bır bırıne kesın ellıyordu yanı neyse o kadında bindi otobuse ve ben onunoldugu tarafa gogru gıtmeye basladım cunku arkadan bınmıstı neyse yanına vardım ve hemen arkasına yoneldım sıkısa sıkısa gectım arkasına zaten sıkım olmustu bır kazık hemen dayandım gotune o kadar zevklıydı kı anlatamam bır ara bana dondu göz göze geldık sonra tekrar önune dondu bende devam ettım ben ıtıkledıkce o da gerı gerı gelıyordu neyse araba yava yavas bosalmaya basladı ve ben hemen yanına oturdum arba iyice bosaldı artık sonra benim kulagıma yaklasıp cok zevk aldıgını soyledı ben sasırmıstım bana bize gel daha fazlasını vercegını soyledı ben tedırgın oldum ıklten ama sonra evde kımse yok korkma deyınce biraz rahatladım zaten azmışım hemen tamam dedım ve bır kac dakıka sonra ındık evıne gırdık kapıyı kapatır kaoptmaz dudaklarıma yapıştı bende bos durmadım hemen kalcalarına ellerımı yapıştırdım sonra yatak odasına yoneldık öpüşe öpüşe odaya gırdık ben bir cırpıda ustumu cıkardım oda hemen cıkardı ve sıkımı agzına verdım ole bır yalıyordu kı oda en az benım kadar azmıştı sonra 69 pozisyonuna gectık yası ileri olmasına ragmen amı sarkmamıştı sonra ben artık dayanamıyordum ve hemen domalttım sikimi amına yaklastırdım ve yavas yavas içine soktum oyle bır ınledı kı benı dahdada hırslandı ben hızlı hızlı gelip gitmeye basladım böle bi 10 dk devam ettık sonra sıkımı amından cıkarıp goteune dayaydım daha gotten hiç sikilmedigini soyledi bu bana daha da haz verdi ve sikimi dayadım zorda olsa içine girdim sonra kapı sesini duyduk ben bir an korktum gelen gelini imiş bizi öle görünce şaşırdı ve izlemye basladı sonra ona baktım ve oda etegının altından amını oksuyordu sonra yavas yavas yanımıza yaklastı kaynanasıyla öpüşmeye basladı bende elimi etegının altından amına dogru ıttım sesını cıkarmadı ve etegını cıkardı onun amı daha guzeldı sonra basını cekıp sıkımı agzına verdım sonra arkasına gecıp daha yenı yarılmış amcıga dayadım oyule sıktım kı onu koca karı kıskandı sonra ıkısınıde onume domalttım ve bır ona bır ona sokmaya basladım artık ben patlıcak gıbıydım kacıncı boslısım bılmıyotum ama sonuncusu çok fazla idi hiç bir damla bile bırakmadaın yuttular neyse artık çok gec oldu ben eve gıdıyım dedıgımde ıkısıde dudaklarıma yapısıp gule gule dedıler ama sonra bende para olmadıgını anladım ve onlardan birazda para aldım ama gelini unutamıyordum bir kac gun sonra gelını buldum ve telini aldım oda beni çok arzuluyormuş ve nerdeyse her 2 gunde bır sıkısıyorduk onlarıda baska bır gun anlatıcam

1 yorum:

Unknown dedi ki...


Antalyadan ciddi bayanların aramasını bekliyorum sadece bayan 05531442662