24 Kasım 2008 Pazartesi

Kızı Zevke Boğdum

slm herkese ben serkan bursa dan yasim 26 185 boy 80 kilo kumral sacli ela gozluyum. burda bir suru hikaye okudum hepsi cok hos ve guzel okumaktan zevk aldim gercekten yazan arkadaslara tesekkur ederim.bende bir hikayemi sizlerle paylasmak istedim.okursaniz sevinirim. cevremde bir suru arkadas ile seks hakkinda her zaman konusuruz kimisi soyle yaptim der kimisi boyle yaptim der ama hepsi sani rahatlamak icin yapmis halbuki seks rahatlamak icin degil o duyguyu gercekten hissetmek ve en yukse seviyede zevk almak tir kadini dudaklarindan opup icine sokup bosalmak seks se hic yapma dahha iyi bence kesinlikle bir iliskide on sevisme olmali yani benim gorusum bu. once kadini uyarmalisinki kadin senden zevk alsinki o zaman bak gor seks nasil olur . kadini uyarmak icin oncelikle kadinin her noktasini ozellikle vajina bolumu ve klitorisini yalamalisin. kadin senden zevk almaliki kadinda sana zeevk versin . neyse konuya gireyim . bundan bir yil onceydi yurtdisindan yeni gelmistim mahalledeki emine hanima yillardir hastayimdir balik etli buyuk kalcalri uzun boyu dalyan gibi bir hatun onun arkasindan her baktigimda kalcalarini moynatisi deli ederdi beni yas itibariyle benden buyukdu evli ve iki cocuk annesi esi yurt disinda calisiyor ylda bir kere izine gelir. benim ona olan ilgimi o da biraz biliyorm ama bir birimize karsi son derece saygili oldugumuzdan acilamiyoruz . geldigimin ikinci gunuydu beni gorunce hosgeldn naber nasil gidiyor diye ayak ustu bir sohbet ettik sonra giderken elini uzatti bana bende sikarken elimin icini oksadi sanki bana seni istiyorum der gibi neyse onumden kivira kivira gitti. o gece uyuyamadim inaninki hep onu dusundum mahallede dolastim evinin onunde ama cikmadi hic ertesi gun kahvaltimi balkonda yapiyordum yaz mevsimi guzel oluyor kapi caldi annem oglum kim gelmis bak dedi ustumde sadece sort vardi baktim emine hanim annemi sordu bende evde diyip iceri girdi. ben kahvaltima devam ediyordum sonra annemle o da gelip masaya oturdular emne hanim tam karsima oturmustu beni kesiyordu annem oglum uzerine birseyler giyip gel ayip olur diye mirildandi bende tamam deyip ciktim odamda giyinip geldim geldigimde annem mutfaga gitmisti emine hanim serkan neden giyindin cok hostu dedi o zaman sok olmustum anladimki oda beni istiyordu benim yuzum kizarmisti annem geldi biraz oturduk emine hanim gitmekm icin izin istedi cikarken arkasina bakarak gidiyordu sanki beni cagiriyordu. kahvltimi yapip evden ciktim mahalleden gecerken emine hanim seslendi serkan isin yoksa gel oturalim biraz dedi bende dunden raziydim ve evine girdim uzerinde dar balik etinde vucuduna tam oturmus etek vardi kucuk cocugu ders calisyordu onu cagirip biseyler konustu cocuk gitti dedimki nereye gonderdin teyzesine birsey almaya dedi anladimki bu is olacak bana birsey icermisin dedi bende su istedim bir bardak suyu getirip oturduk sohbete havadan sudan derken esini sordum o zaman duraksadi birden ne oldu dedigimde esinin onu aldattigini soyledi bende yurtdisinda bu tur seylerin olabilecegini soyledim ama o sizi sevmese oralara niye gitsin sizlerin daha rahat yasamasi icin gidiyor diye teselli vermeye basladm o an gelip gogsume yaslandi basini koydu birden serkan diye seslendi ben cildiracaktim elimi nasina koydum ama titriyordum birisi gelecek diye . biraz bekledik sesimiz kesilmisti. sonra ayaga kalkip beni istiyormusun dedi ben de evet istiyorum ama olmayacak duaya amin diyorum dedim sen aptalsin dedi birden neden dedigimde anlamadinmi hala dedi neyi diye sordum sana yaptigim hareketleri dedi ben mahsuz bilmezlikten geliyordum o an birden dudaklarima yapisti koltugun uzerinde uzerime atladi ben yakalanma korkusu ile kacmak istedim yapma dedim ama kapi kilitli birsey olmaz dedi bende cesaret alip ona karsilikvermeye baslamirtim o kadar guzel opusuyorduku nefesim kesilecek andim ayaga kalkip uzerinde ki tsort du cikardi ve beyaz danteli sutyeni ile kaldi ben de ayaga kalkip dudaklarina yapistim cinginlar gibi sevisiyorduk ellerim kalcalarinda yillardir ozlemini cektigim eminem benim olacakti birazdan hemen etegini kaldirip ciplak bacaklarini oksamaya basladim altinda tanga vardi ip li yerinde tutup koparmak istedim cani yandi sonra yatak odasina gittik ayakda durrarak onume egldi benim aletim coktan kazik gibi olmustu fermurami acarak pantolunumu indirdi asagi enim kini gorup bekledi biraz birdan agzina alip emmeye basladi benim sikim tam ereksiyon oldugu zaman 19 cm den buyuk oluyor ama kalin dir gercekten sonra emmeye devam ediyordu ben cildiracaktim kendimi zor tuttum onu ayyaga kaldirip ipleri elime almak istiyordum vede basardim ona sen yat dedim o uzandi yataga ben uzerindekileri tek tek cikardim gogusleri tas gibiydi uclari zeytin kadar buyumustu muhtesem kadinliginda hafif kil vardi ama aylardir iliskiye girmediginden bayagi taze duruyordu. once yukaridan dudaklarindan basladim boynuna dogru dil darbelerimle indim goguslerine geldigimde uclarine emmeye basladim pembe goguslerini dakialarca emdim. altimda kivraniyordu resmen yalvarircasina gir ne olur diyordu . ben onun zevk suyunu icmeden girmek istemiyordum. ve dilimi asagilara kadar indirdim muhtesem kadinligina geldim resmen sanki cesmeyi andirir gibiydi su akiyorduonde minik opucukler konudurarak opmeye basladim sonra dilimi asagi yukari surtmeye devam ettim ve klitorisini dilimle fircalamaya basladim deli oluyordu altimda kadinligi o kadar tatliydiki cok guzeldi dis dudaklari etli ici pembe yarma seftai gibiydi ayni dilimi icine sokup cikarmamdan cok hoslanmis olmaliki devam et diyordu devamli su akiyordu bosaliyordu kac yillik evliyim esim yalamadi diyordu ben bunlari duyunca daha tahrik oldum dilimle resmen sikiyordum. artik dayanacak hali kalmamisti ama ben yalamayi sevdigim icin devam ettim arka siyah inciside guzel duruyordu dilimi oraya goturup yalamaya basladim kadinligindan akan suyunu dilimle siyah incisine bulastirip dilimi icine sokmaya calistim ama kendini zevkten sikiyordu. bende artik dayanamayacagimi anladim ve aletimi tutup amina surtmeye basladim bana kufur etmeye basladi ahdi lutfen sik beni diyordu. ben yavas yavas icine girmeye basladim ici firin gibiydi ayni hayatimda o kadar kizla beraber oldum nerdeyse dunyanin cesitli ulkelerinde yuzlerce irkdan kizla oldum ama inaninki hic birinin ami bu kadar daha icine girmeden zevkli degldi ben yavas yavas girerken o da bacaklariniiyice acti birdan icine hizlica girdim hafif bir ciglik atti yavas diye cunku cocuklu kadinda olsa aylardir seks yapmiyordu icine girince hizi hizli girip cikmaya baladim. ah uh sesleri cikariyor ben korku icinde girip cikariyordum fazla durmadan bosalacaktim icime bosalma dedi bende bosaacagim zaman cikarip gobegine bosaldim goguslerine kadar fiskirttim. oylece biraz bekledik sonra kalkp banyoyaptk bir sigara derken ben ona seni arkadan istiyroum dedi olmaz dedi hic yapmamis bende olmazsa ben bir daha yapmam seni dedim zorda olsa kabul etti. yatakda yine basladik sevismeye bu arada bugune kadar hic bir kadini doyarak arkadan yapamadim cunku aletim kalin oldugu icin hep yarida kaldi beraber oldugum kadinlar yapmaktan vaz gecti acidan dolayi ama emineyi ne olursa olsun yapacaktim bana ne olur yavas diye iyice tembihliyordu. ben krem istedim nivea krem getirdi ben alip eminenin siyah incinsine iyice surdum benimkinede surdum ve emine yataga basini koyarak kalcaarini havaya kaldirdi belini iyice kirarak iki deligide gorunuyordu rahatca siyah incisini sikiyor ben parmagimla genisletmek istedim ama kacamk istiyor birakmadim ve aletimin basini dayadim hafif sokmaya calistim kacma istedi ne olur yapmayalim dedi bende birakmadim belinden tutarak aletimi ittirdim ama zorlaniyordum zorda olsa aletimi basini soktum bagiriyor cikar diyor du ben bekledim ina askim falan sozler edip yumusattim onu ve hafif haif icine sokmaya calistim kacmak istedi birdan yataga iyice yapisti iste o an ben birdan yuklendim bagirmaya basladi cikar cikar diye bir taraftan kufur ediyor bir taraftanda altimda kivraniyordu ben de icende bekledim o sekilde ama emineyi basini batirdim sesi cikmasin diye altimdan kacirmamak icin uzerine iyice abandim emine biraz kendine geldi ve ben yavas yavas gel git yapmak istedim o da alisti biraz aletimin nerdeyse 3 de 2 sinim sokmustum geri cekip cikardigimda sicak bir sivi geldi basimi dondurup baktigimda kan gelmisti emine aci icinde biraz olsun zevk almaya basladi ben hafif hafif gel git yapiyordum ve hizlandim artik emineden sesler geliyordu ah evet askim kocacim diye. aletim kan olmustu krem ilekan karismis acayip bir sivi olmustu. eminenin dar gotu beni aletimi iyice sikiyor bende aci hissediyordum ve artim emine tamamen alismin zevk almaya baslamisti sonra hizli hizli girip cikmaya basladim emine devam et daha hizli diyordu derken gelecegimi anladim emine zaten devamli zangi r zangir bosaliyordu bende eminenin derinliklerine sivilarimi biraktim ve oylece 15 dk falan durduk icinden aletimi cikardigimda benim ve eminenin bacak arasi kan olmurtu eminenin arkasini yirtmisim emine yatakdan kalkmadi oylece yatti ben banyo yaptim geldim emine hala yatiyordu bana hayvan herif yirtmissin beni diyordu ayaga kalktiginda yurumekte zorluk cekiyordu ve gozlerinden akan yaslar saclarinin daginikligi emineyi daha seksi gosteriyordu ama benim gitmem gerektiginden dudagina opucuk kondurup elbiselerimi giyip ciktim. aksam eve gelirken eminenin kapisini caldim cikti bana bakarak beni mahvettin hayvan herif diyordu oturamiyorum dedi ama yine isterim dedi. ve her firsatini buldugumda onu sikiyorum esi yurtdisinda hala gelinceye kaadar sikecegim onu daha sonra eminenin bayan arkadasi olan nurgulu de yaptim onuda baska sefere anlatirim simdilik hoscakalin kusura bakmayin cok detaya girdim zamaninizi aldim ama gercek oldugu icin en ince detayini dahi anlatma istedim sizlere

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı