24 Kasım 2008 Pazartesi

Lezbiyen Kizlar ve Sise Cevirmece

bnm adım yaprak 18 yşındayım..özge adında bnden bi yş büük ama bzm sınıfta olan bi kankim var..çok ei anlaşıors ve birlikte çok ei zmn geçiors sürekli o bisde ben onlardaım..nese uzatmıım bi gn ben özgelere gittim onlarn evi 3 ktlı 2. kattada onn odası var her zmnki gbi annesine slm verip odasına çıktık ama sürekli beraber oldumuzdan artk analtcak konuşcak bişi kalmamıştı napsak fln die düşünüodk ve bzm okulda oynanan bi oyun geldi aklımıza ŞİŞE ÇEVİRMECE:d ama nasıl olcak fln dedik cesaretlikte napcaz fln nese snr blurus diip bşladık oyuna:D:Dbna gldi doruluk dedim bi soru srdu snr çevirdm gne bana geldi bu sfer cesaretlik dedim oda bna biras düşündükten snr tmm göğüslerini aç ve bna erotik dans yap bi dk dedi ilk bştaa biras şaşrdm ama snr basit bişi oldunu ve snçta özgenn knkm oldunu düşünüp açtım ve show yaptm snr bi dk doldu ona geldi sra ve bn daa zor bişi buldm ve ona göğüslerini açtırıp yaladm bu bna biras saçma gelsede yalarkn kndimden gçmiştm bn onu yalarken ısırıodmda ve cidden ikimizde bişiler hissediodk snr yine sırayla cesaretlik dedik ve hr sefrnde daa da zor şeler buluodk bn özetle neler yaptımızı söliim====bir birimisn göğüslerini yaladk snr mastürbasyon yaptk sadece üstümüs çıplak birbirimizn üstüne çıktk ve o an öpüşmee bşladk diliyle dilimi yalıordu snr bu sevişme daada alevlendi ve o bnm üstümdekn aşalara inmee bşladı üstümdeztn kısa bi şort vardı onu yvşa çekerek çıkarttı snrada kilodumu ve amıma attı dil darbeleri bni bştan çıkarttı bi süre snr dilini amımın derinliklerine kdr soktuuu bu bni tamamen deliye çevirdi bnm her yerimi yaladı emdi ve bnm çok hoşuma gidiodu snr aynı şeyleri bnde ona yaptm çok ses çıkartıodk bn onn o bnm amımı mıncıklıodk parmaklarımızı sokabildikçe sokuodk ve artk yaatakata çırıl çıplak sevişiodkk bi süre snr çok yorldk çnk hızlandımız için yorgn düşmüştük kakıp giyindik ve bu yaptımısn çok komik oldunu fark edip güldük ama o gnden beri her buluştumuzda deliler gibi sevişiors

Hiç yorum yok: