29 Kasım 2008 Cumartesi

Lezbiyen Zeynep Ezgi

Lezbiyen Zeynep Ezgi ben kendimi tanıtıyım ilk önce ben üni. ögrencisiyim hatay da uzatmadan konu ya gireyim ben bir gün okul çıkışı bir kız gördüm bu kadarda güzel olamaz okulun ilk günleri oldu gu için daha kim selerle tanışmamıştım ve o kızın yanına gittim tanıştım sonra kızla samimi olduk bana bir gün nerde kaldıgımı sordu ben de şimdi lik yurtta kaldıgımı söyledim. o da bende yurta kaldıgını söyledi ben de ona gel birkaç arkadaş ev tutalım dedim o da kabul etti ve 2 arkadaş daha bulduk ve ev kiraladık taşın mıştık ben birgün vcd aldım arkadaşlarda dedi bizlerde cd alırız dedi ok ledi he bu sırada arkadaşlarımı tanıtıyım sizlere çok begen digim arkadaşımın adı zeynep ti öbürlerini boş verin. okul çıkışı birgün eve erken geldim lezbiyen filmi izli yordum bu sırada arkadaşım zeynep eve geldi beni gördü hoş bişekil de karşıladı. o na dedim bereaber izliyelimmi ok dedi. seyrederken zeynep in azdıgını fark ettim ve ona beraber aynı hareketleri deniyelimmi dedim o sustu ve duda gına öğücük kondurdum onun la srvişmeye başladık ve onu ellerin den yataga bagladım ve heryerini yaladım zeynep dedi sıra bende çöz beni ben çözmedimsonra tekma yarrak getirdim kızlıgını bozdum ağlıyordu bağırıyordu. ve ben hiç aldırış etmeden devam ettim daha sonra yan kom şunun oğlunu çagırdım adı ismail daha o 18 yaşındaydı bana sordu beni niye çagırdınız bende o daya geç anlarsın dedim o daya geçtigin de aman allahım dedi bende hemen 14 cm sikine sarıldım somurdum sonra dedim zeynep e pompalamasını söyledim siki küçük oldugundan tam geçiremiyodu ama agzıma boşalmıştı bende ağzım daki spermi zeynep in amını açarak oraya döktüm.zeynep çılglık çıglıga nolur dökme diyordu ama ben yinede doktum ve saatler sonra 3 ümüzde yorulmuştuk ismail evine giderken bana dedi sen le de yarın yaparız dedi bende tmm ladım ve her hafta seks yapa yapa ismail in siki büyüdü zeynep te hamile kaldı lezbiyen olmak isteyenler

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı