24 Kasım 2008 Pazartesi

Karımı köle yaptı

merhabalar... ben ve eşim hülya izmirde yasıyoruz ve esim 1,58 boyunda çıtı pıtı cok seksi bir kadındır 32 yasında bende 35...esim ile evneli tam 8 sene oldu seks yasantımız normal denicek seviyedeydi...o sıralar esimin izmirden msn de görüstügü hakan adında bir genc vardı...eşime aşkını her fırsatta dile getiriyor hülyada ona karsı bos degildi sanıyorum...hakan 1,90 boyunda iri yapılı sporcu bir genc ve cokda yakısıklı...eşime bir gün onu istiyormusun diye sordum..bana çok hoş bi cocuk ama ben seninle evliyim dedi...bende onu isterse bir hafta sonu yazlıgımıza davet edebilirsin dedim...cook sevinmişti...bende cok heycanlanmıstım.önümüzdeki hafta sonu için.peki bana sahip olmak istersen ne olacak diye sordu bende ona sende o an istersen bir kereligine olabilir dedim...hülya hemen hafta sonu için hakanı tatil için ayarttı ve ilk defa karsılasacaklardı...bana o gece web camda hakanın seyini gördügünü söledi.cok sasırmıstım...ve onun 26 cm oldugunu sölediginde inanamamıstım ve cok garip duygular içindeydim...eşimde bu yüzden cok heycanlandıgını sölüyordu onun karsısında.. eşim o hafta sonu için kendine yeni seksi iç camasırları filan aldı ve benim haberim yok sanıyor..ve beklenen gün geldi.cumartesi sabahı hakanı terminalden aldık.ilk başta oda gergindi.ama ortam kısa sürede ısındı..hakan gercektende cok heybetli ve yakısıklı gözüküyordu sporcu olduguda her halinden belli oluyordu..benim gözüm sık sık önündeki kabarıklıga takılıyordu.ve içimden karımın bunu nasıl alacagını düşündükce kalbim yerinden cıkacak gibi oluyordu..o gün tüm gün kumsalda eglendikten sonra evimize döndük.zaten hakan ile esim denizde sakalasırlarken oldukca yakınlasmıslardı.öle ki ahkan onu kucagında gezdiriyordu..eşimde onun kucagında masum bi kız cocugu gibiydi...sanırım onun erkeksiligi ona hükmediyordu..eve dittigimizde hepimiz güzelce dus aldık ben salonda birer duble viski koymus eşimin banyodan cıkmnasını bekliyor hakanında giyinmesini bekliyordum.o sırada eşim biriniz bana bakabilirmi diye banyodan seslendi...bende hakana bakabilirmisin diye seslendim.memnuniyetle dedi ve banyonun kapısını araladı hakandan havlusunu istiyordu duydugum kadar hakan gitti getirdi ve o anda ne oldu bilmiyorum hakan ve karım ikiside banyodaydı...hemen kapının önüne gecip içeride olanları dinlemeye basladım...sanırım hakan esimi kuruluyordu.esim ona denizde benim buna bir kez izin vermiş oldugumnu anlatmıs sanırım..öpüsmeye başladıklarını duydum.eşim hakana lütfen hakan ben cok heycanlıyım dur burda degil odaya gecelim diyordu ..hakanda ona tamam bebegim dedi ve ben o sırada hemen tekrar salona gectim hiç bir seyden haberim yokmus gibi...bir süre sonra esim yanıma geldi ve bana hayatım bir süre içeri gelme nolur dedi...yüzüde cok heycanlı ve korkulu bir ifade vardı...bende tama ama kapıyı aralık bırakmasını söledim kabul etti ve içeriye gitti..kalbim yerinden cıkacak gibiydi...içerden gelen gülüşmeler azalınca sesizce kapının aralıgından onları seyretmeye basladım...dev adam yatgıma yatmıs karımı üstüne almıs onunla oyuncak gibi oynuyordu karım sanki tamamen onun avuclarında isteklerine uymaya calısıyordu ve minicik kalmıstı yanında..sonra hülya yavaşca hakanın şortunu assagı indirdi yumusacık ve şevkatli elleri ile... gözlerime inanamöıyordum o neydi öle...eşim onu elien alıp iyce süzdükten sonra agzına aldı ..bir süre sonra hakan onualtına alarak öpüsmeye başladılar deli gibi öpüsüyorlardı hakan onun omuzlarını ısırıyordu ve daha sonra aşşagılara inmeye başladı ve en nihayetinde karımın pembe amını yalamaya başladı..eşim delirecek gibiydi...sonra hakan biraz dogruldu ve hülyayı kendine uygun hale getirdi ve başını yavas yavas karımın o minicik pembe deligine gömmeye başladı...karım inlemeya başlamıstı gözlerinden acı cektigini anlıyordum...daha sonra hakan benim kıyamadıgım karıma bağırta bağırta yavas yavas o koca aletin hepsini sokmustu...altında yılan gibi kıvrılan ve bağıran karımı sakinlestiriyordu bir yandanda...ama o sakinlesecek gibi degildi.sesleri hala kulagımda cınlıyor.aaaaaaaahhhhhhh hakaaaaaannnn canııımmm öldürdüüün beniiiiiiiiiii.lütfen yavaşş nolur hepsini degil....sik beniiii hiç bırakmaaaa erkeğiiim aahhhhh acıyorrrr.. o gece hakan eşimi sabaha kadar sekilden sekile sokup becerdi.karımın çığlıklarından uyuyamadım.işin ilginc tarafı hakan ne derse hemen yerine getiriyordu sabah da fark ettim benim asi akrıcıgım kuzu gibi olmustu onun aynında... artık hakan bize gelmiyor ama eşim benden gizli her fırsatta onun yanına gidiyor

4 yorum:

Unknown dedi ki...


Antalyadan ciddi bayanların aramasını bekliyorum sadece bayan 05531442662

Unknown dedi ki...

Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

Unknown dedi ki...

Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

Adsız dedi ki...

Merhabalar Ben Ankara Sincandan Semih öncelikle ilk prensibim olmazsa olmaz gizliliktir 26 Yaşındayım 1.77 boyunda 75 kiloyum bekarım daha önce hiç evlenmedim 18-45 yaş arası bayanlarla veya çiftlerle tanışmak isterim tek yaşıyorum evim 24 saat müsayittir görüşmek isteyenlerle görüşebiliriz numaram 0554 938 6075